Verenigingsinformatie

Bijna iedereen heeft ooit wel eens een tafeltennisbatje in zijn handen gehad. Op de camping, op school, thuis in de garage of buiten tijdens mooi weer.

Voor al deze mensen is er de nieuwe tafeltennisvereniging TTV Landgraaf. Deze vereniging is ontstaan uit een fusie tussen TTV Nieuwenhagen en TTV Succes.

Wedstrijden spelen, trainen om het spelletje beter onder de knie te krijgen en/of gewoon vrij trainen voor de lol en ontspanning: het kan allemaal bij onze vereniging.

Ook voor de jeugd zijn er binnen onze vereniging diverse mogelijkheden om te trainen en wedstrijden te spelen.

Het enige wat je moet doen is gewoon een keer bij ons binnenstappen. Uiteraard ben je ook van harte welkom als je nooit getafeltennist hebt. De vereniging nodigt geïnteresseerden uit eerst een viertal weken bij de vereniging te komen spelen, vooraleer men de keuze maakt om lid te worden.

Op deze manier kun je in alle rust uitvinden of tafeltennis de sport is die je zoekt, alvorens direct lid van de vereniging te worden.

Op tafeltennisgebied is er voldoende bij de vereniging te doen.

Daarnaast worden er door onze vereniging ook nog andere activiteiten georganiseerd, zoals een kaartavond, een bezoek van Sinterklaas, een dropping, een jeugdkamp en een feestavond.

Verder neemt onze vereniging ook een deel van de organisatie van de Limburgse Jeugdmasters (een toernooicyclus voor C en D jeugdspelers) voor haar rekening.

Ieder jaar worden er clubkampioenschappen georganiseerd.

Er wordt deelgenomen aan diverse toernooien (o.a. Limburgse Kampioenschappen) georganiseerd door andere verenigingen.

Accommodatie

Trainingen, competitiewedstrijden, clubkampioenschappen en diverse andere activiteiten vinden allemaal plaats in Gymzaal Hoefveld, Belvauer 58 te Landgraaf.

Onze accommodatie beschikt over een kantine waar men gezellig kan (na-)genieten of bijpraten onder het genot van een drankje en een hapje.

De accommodatie is aangepast aan minder validen.

Kosten

De contributie, die alleen per maand via automatische betaling kan worden voldaan, bedraagt per maand (m.i.v. 01-01-2023):

Junioren€ 7,50
Senioren, niet competitie spelend€ 10,50
Senioren competitie spelend€ 10,50
Ondersteunend lid€ 3,50

Voor informatie kun je terecht op onze website of bij de volgende personen:

Tim Meijboom, penningmeester
penningmeester@ttvlandgraaf.nl

Ivo de Haan, secretaris
Hoofdstraat, 88
6372 EK Landgraaf
Mob: 06-10390879
secretaris@ttvlandgraaf.nl

Ook kun je natuurlijk altijd gewoon een keer binnenstappen.

Meer informatie over onze vereniging kun je nalezen op de website van onze vereniging:

www.ttvlandgraaf.nl

Hier staan o.a. de bestuurssamenstelling, een wedstrijdverslag en het laatste nieuws van TTV Landgraaf.

Commissies

ActiviteitencommissieFrank Moonen, Marcel Schlenter, Patrick Merx
PR-commissieFrank Moonen en Huub Nauts (webmaster)
SponsorcommissieFrank Moonen, Paul Nix