Trainingen

Wanneer je wilt trainen heb je de volgende mogelijkheden:

• Maandagavond 20.00 – 23.00 uur
    Deze training is voor recreatief spelende senioren. Deze avond wordt in een gemoedelijke sfeer een balletje geslagen, maar voor de iets fanatiekere speler is er ook ruimte om een partijtje te spelen. Nieuwe leden (senioren) kunnen tijdens deze training terecht.
  • Donderdagavond 19.30 – 23.00 uur
    Tijdens deze training is er plaats voor wie een extra training wil, zowel competitiespelers als niet competitie spelende senioren, alsmede junioren.
  • Vrijdagavond 19.30 – 22.30 uur
  • Zaterdagochtend 9.30-12.00 uur
    Training voor recreanten. Deze groep van recreanten (50 + plus) traint elke zaterdagochtend. Tussendoor wordt er gezellig koffie gedronken.
  • Zaterdagmiddag 16.00 – 20.00 uur
    Op deze tijd kan er niet getraind worden, maar zeker is het de moeite waard om een bezoekje aan onze zaal te brengen. Om 16.00 uur spelen diverse seniorenteams hun competitiewedstrijden. Deze teams komen uit in alle regionale klassen van hoog tot laag, het eerste team zelfs in de hoogste regionale klasse.

Op donderdag en vrijdagavond is bij voldoende animo de kantine geopend vanaf 20.00. Op zaterdag is tijdens competitiedagen de kantine geopend vanaf 15.30.