Seizoen afsluiten

Beste leden,

We willen het seizoen gezamenlijk afsluiten met een toernooi en buffet op zaterdag 3 juni.
Het toernooi, voor competitiespelers en recreanten, start om 13.00 uur. Het eten is erna, daarvoor vragen we een bijdrage van 10 euro per persoon. Ook aanhang is welkom. Aanmelden minimaal 1 week vantevoren per mail of via het prikbord.
Ook de leden van TTV Kerkrade zijn hiervoor uitgenodigd, het wordt dus een gemengd toernooi.

Aanleiding voor het gemengde toernooi is een gesprek dat beide besturen hebben gehad over samenwerking. Afgesproken is dat leden van Landgraaf voortaan op dinsdag (19.30 uur) ook bij Kerkrade kunnen trainen, sporthal Rolduc, en dat leden van Kerkrade ook op donderdag (19.30 uur) bij Landgraaf kunnen trainen. Het gaat om een samenwerking. Mogelijk spelen de teams van Kerkrade ook competitie in Landgraaf komend seizoen, maar daar beslissen ze binnenkort nog over.

De samenwerking vloeit voort uit de periode dat Kerkrade in Landgraaf trainde en competitie speelde omdat ze vanwege de opvang van Oekrainers niet in de eigen sporthal terecht konden. Beide clubs is dat goed bevallen.

Frank Moonen.