• Dit evenement is voorbij.

TTV Landgraaf, 12,5 jarig jubileum.

11 maart 2023

UITNODIGING VOOR HET

12,5 JARIG JUBILEUM VAN T.T.V. LANDGRAAF

Beste leden, oud leden en sponsoren

12,5 geleden werden de verenigingen TTV Nieuwenhagen en TTV Succes samengevoegd tot de nieuwe vereniging TTV Landgraaf. Dit willen we graag vieren met alle leden, oud-leden, sponsoren en andere genodigden.

Datum: 11 maart 2023

Locatie: Belvauer 58 te Landgraaf

Wij bieden ieder lid, oud-lid, sponsor en genodigden aan om deel te nemen aan deze feestelijke dag.

Het programma begint om 14.00 met een tafeltennistoernooitje wat ongeveer rond 17.00 zal worden afgerond.

Van 18.00 tot 19.30 zal er een uitgebreid buffet geserveerd worden hetgeen voor de leden, oud-leden en sponsoren kosteloos is. Introducees zijn van harte welkom en mogen ook gebruik maken van het buffet tegen een bescheiden bijdrage van 10€.

De feestavond begint rond 20.00 waarbij de bekende DJ Wim Frijns voor een  gezellige sfeer zal gaan zorgen.

Wij hopen dat er veel (oude) bekenden gebruik zullen maken van deze uitnodiging en dat  we oude tijden kunnen laten herleven.

Wij willen graag weten op hoeveel personen we kunnen rekenen. Aanmelden kan via de mail aan Frank.Moonen@l1.nl of schlentermarcel@gmail.com of een reply op de uitnodiging. Gaarne aangeven of je gebruik wilt maken van het buffet, en of je mee wilt doen met het tafeltennistoernooi. (Graag voor 15 februari)

Datum:
11 maart 2023